Ładowanie koszyka...

Regulamin

Informacje ogólne

  1. Niezwykle nam miło, że postanowiłeś zapoznać się z “Regulaminem” - właśnie tak w dalszej części będziemy nazywać niniejszy dokument. Dowiesz się z niego, czego możesz od nas oczekiwać i czego my będziemy wymagać od Ciebie. Każdorazowo, kiedy piszemy “my” lub “nas”, mamy na myśli firmę “Outletowo Wioleta Zaskórska”. Najbardziej aktualne dane firmy uzyskasz w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej wpisując Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP: 7712930874) lub numer Rejestru Gospodarki Narodowej (REGON: 528053967). Siedziba naszej firmy znajduje się pod adresem: Radziątków 12B, 97-371 Radziątków.
  2. Regulamin dotyczy zamówień składanych na stronie zlokalizowanej w sieci Internet pod adresem https://outletowo.pl. Dla uproszczenia sprawy w dalszej części będziemy ją nazywać “Sklepem internetowym”. Od czasu do czasu treść Regulaminu ulega zmianie dlatego warto tutaj zaglądać przed każdym złożeniem zamówienia.
  3. Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym jest jednoznaczne z tym, że zapoznałeś się z Regulaminem, rozumiesz i akceptujesz wszystkie jego postanowienia.
  4. Składając zamówienie potwierdzasz, że masz pełną zdolność do czynności prawnych. Unikając prawniczego bełkotu (mówiąc wprost), oznacza to że masz ukończone 18 lat i nie masz żadnego opiekuna prawnego.
  5. Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie adresu email, numeru telefonu oraz adresu na terenie Polski. Możesz być przedsiębiorcą, ale zakupu w Sklepie internetowym możesz dokonać wyłącznie jako konsument. Oznacza to, że z mocy ustawy przysługują Tobie pewne szczególne prawa, ale nie możesz zakupić produktu na potrzeby działalności gospodarczej.

Ceny i koszty dostawy

  1. Ceny produktów, które znajdziesz w Sklepie internetowym są wyrażone w polskich złotych. Jesteśmy małą firmą więc jesteśmy zwolnieni z obowiązku naliczania podatku VAT. Oznacza to, że cena którą widzisz w Sklepie internetowym jest końcową ceną ze stawką “VAT - zw”.
  2. Koszt dostawy stanowi osobną pozycję w Twoim zamówieniu. Jest on wyświetlany dopiero na etapie finalizacji zamówienia i jest uzależniony od wielkości zamówienia oraz wybranej przez Ciebie metody dostawy. Wszystkie wysyłki w Sklepie Internetowym realizowane są za pośrednictwem Furgonetka Sp. z o. o. To właśnie ta firma oraz firmy z nią współpracujące określają szczegółowe zasady realizacji wysyłki. Może zdarzyć się tak, że znajdziesz w Sklepie internetowym produkty oferowane w obniżonej cenie lub przy odpowiednich parametrach zamówienia zaproponujemy niższy niż zwykle koszt dostawy. Informacje o takich obniżkach i specjalnych warunkach dostawy znajdziesz w odpowiednich miejscach w Sklepie internetowym. Aby skorzystać ze specjalnych warunków musisz złożyć zamówienie z okresie, w którym obowiązują.

Składanie zamówienia

  1. Aby złożyć zamówienie należy kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”, a następnie udać się do strony koszyka na dokonać ewentualnej korekty. Samo dodanie produktów do koszyka nie jest wiążące dla ani dla Ciebie ani dla Nas. Na tym etapie możesz usunąć jeden lub wszystkie produkty z koszyka lub zmienić ilość egzemplarzy. Kliknięcie przycisku “Przejdź do płatności” przeniesie Cię do strony, na której będziesz mógł sfinalizować zamówienie.
  2. Finalizacja zamówienia to proces, w którym podajesz swoje dane kontaktowe, wybierasz metodę dostawy oraz formę płatności. Z chwilą gdy klikniesz “Kupuję i płacę” składasz wiążącą prawnie ofertę zakupu produktów, które znajdowały się w koszyku. Zależnie od wybranej przez Ciebie metody dostawy i  formy płatności możesz zostać poproszony o wykonanie dodatkowych czynności.
  3. O tym, że odebraliśmy zamówienie poinformujemy Cię natychmiast po dokonaniu przez Ciebie płatności. Na wskazany podczas finalizacji zamówienia adres e-mail wyślemy stosowną informację. 
  4. W języku prawniczym mówi się, że umowa kupna - sprzedaży należy do umów wzajemnych. Oznacza to, że aby doszło do zawarcia wiążącej prawnie umowy musimy zatwierdzić zamówienie. O tym, że zatwierdziliśmy zamówienie poinformujemy Cię z chwilą, gdy zaczniemy przygotowywać zamówienie do wysyłki. Na wskazany podczas finalizacji zamówienia adres e-mail wyślemy stosowną informację. 
  5. Może zdarzyć się tak, że nie będziemy w stanie zatwierdzić Twojego zamówienia. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja, to tylko dlatego, że podczas przygotowań do wysyłki dostrzegliśmy wady jedynego dostępnego na magazynie egzemplarza. Dbamy o zadowolenie naszych klientów i nie wysyłamy niepełnowartościowych produktów. Natychmiast poinformujemy Cię o zaistnieniu opisanych wyżej okoliczności i bez zbędnej zwłoki zwrócimy środki, które otrzymaliśmy od Ciebie tytułem zapłaty. Formę zwrotu ustalimy w drodze odrębnej korespondencji.

Płatność

  1. Podczas finalizacji zamówienia możesz wybrać jedną z kilku metod płatności. Wszystkie płatności w Sklepie internetowym są realizowane za pośrednictwem PayU S.A. To właśnie ta firma oraz firmy z nią współpracujące określają szczegółowe zasady realizacji płatności.

Dostawa

  1. Jak już wcześniej wspominaliśmy, w zakresie realizacji dostaw korzystamy z usług wyspecjalizowanej firmy współpracującej z największymi firmami kurierskimi na terenie naszego kraju. Dokładamy wszelkich starań, aby niezależnie od wybranej przez Ciebie metody dostawy produkt dotarł szybko i w nienaruszonym stanie. Zamówienia są realizowane w terminie 2 -3 dni od złożenia zamówienia. Może się jednak zdarzyć tak, że w wyniku nieprzewidzianego zdarzenia dojdzie do opóźnienia lub uszkodzenia zawartości przesyłki. Wówczas skontaktuj się z biurem obsługi klienta wybranego na etapie finalizacji zamówienia operatora (Inpost lub DPD), a jeżeli napotkasz przeszkody napisz do nas lub zadzwoń pod numer +48 44 307 10 15
  2. Może zdarzyć się tak, że nie odbierzesz przesyłki od kuriera lub nie pobierzesz jej z automatu wysyłkowego. W takiej sytuacji zamówienie wróci do nas i przez 14 dni będziemy oczekiwać na kontakt z Twojej strony oraz ewentualną dyspozycję ponownej wysyłki. Jeżeli nie skontaktujesz się z nami w wyznaczonym terminie, umowę sprzedaży będziemy uważać za niezawartą i będzie Tobie przysługiwał zwrot kwoty, którą uiściłeś podczas finalizacji zamówienia, pomniejszoną o koszt wysyłki w obie strony. Skontaktuj się z nami aby ustalić sposób, w który mamy dokonać zwrotu środków.

Zwroty

  1. W myśl przepisów prawa jako konsument jesteś uprawniony do zwrotu zakupionych towarów bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Zdajemy sobie sprawę z tego, że czasami dwa tygodnie to zbyt mało na podjęcie decyzji dlatego dajemy Tobie dodatkowe 16 dni na zwrot zakupionych produktów. Łącznie masz zatem 30 dni na przymierzenie zamówionej odzieży i podjęcie decyzji czy chcesz ją zatrzymać.
  2. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu skontaktuj się z nami drogą mailową. Poinformuj nas, którego zamówienia dotyczy zwrot, które produkty chcesz zwrócić i w jakiej formie mamy dokonać zwrotu środków. Cała zapłacona przez Ciebie kwota zostanie Tobie przekazana niezwłocznie po tym, jak otrzymamy od Ciebie zwracane produkty. Zamówione produkty należy odesłać na adres: Radziątków 12 B, 97-371 Radziątków.
  3. Zwracane przez Ciebie produkty powinny być w nienaruszonym stanie. Jeżeli produkt został uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmieniony lub używany w stopniu większym niż to konieczne do przymierzenia, zgodnie z przepisami prawa będziemy uprawnieni do pomniejszenia kwoty zwrotu o kwotę odpowiadającą spadkowi wartości produktu. Ze względów higienicznych nie ma możliwości zwrotu elementów bielizny osobistej oraz strojów kąpielowych.
  4. Więcej na temat zwrotów konsumenckich znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Reklamacje

  1. Jeżeli stwierdzisz, że zamówiony przez Ciebie produkt ma wady, skontaktuj się z nami, a my z bliska przyjrzymy się sprawie. Każda sprawa reklamacyjna jest inna. Zależnie od rodzaju produktu, uszkodzenia i Twojej woli, zaproponujemy Tobie naprawę lub wymianę produktu na nowy. Jeżeli wymiana okaże się niemożliwa lub wiązałaby się z nieproporcjonalnie dużymi kosztami, zaproponujemy Tobie obniżenie ceny lub zwrot całości zapłaconej przez Ciebie kwoty. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 44 307 10 15 lub mailowo reklamacje@outletowo.pl. Reklamacje są rozpatrywane w terminie określonym przepisami prawa tj. w terminie 14 dni

Nasza odpowiedzialność

  1. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje które znajdziesz w Sklepie internetowym były zawsze aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym. Niestety, jak to w życiu bywa, może zdarzyć się tak, że w wyniku błędu informacje które znajdziesz w sklepie nie będą posiadały tych cech. Jeżeli zdajesz sobie sprawę, lub możesz zdawać sobie sprawę z tego, że informacje są nieaktualne, niekompletne lub niezgodne ze stanem faktycznym - wówczas nie są one dla nas wiążące
  2. Dokładamy wszelkich starań, aby rzetelnie prezentować oferowane przez nas produkty i możliwie szczegółowo opisujemy ich cechy tj. wymiary, kolory oraz skład. Składając zamówienie pamiętaj jednak, że fotografia może nie odzwierciedlać rzeczywistego koloru produktu, a podane przez nas wymiary mogą odbiegać od rzeczywistych. Fotografie oraz wskazane w Sklepie Internetowym wymiary mają charakter poglądowy i jedynie pomagają nam zaprezentować cechy produktu - kolor, krój, fason etc. Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub w rzeczywistości jest inny niż myślałeś, zapoznaj się z częścią Regulaminu dotyczącą zwrotów. 
  3. Czasami zdarza się coś nieprzewidywalnego lub coś czego my nie byliśmy w stanie przewidzieć. W przypadku zaistnienia takich okoliczności nasze zobowiązania umowne przestają obowiązywać, a Ty nie będziesz miał prawa ubiegać się rekompensaty wynikającej z faktu niezrealizowania przez nas zamówienia. Mamy tu na myśli wprowadzenie stanu wojennego, wybuch konfliktu zbrojnego, poważne naruszenia porządku publicznego, akty sabotażu, ekstremalne warunki pogodowe, pandemie, katastrofy naturalne, zmiany w ustawodawstwie lub konflikty pomiędzy poszczególnymi organami państwa. 

Postanowienia końcowe

  1. Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu lub usługi, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
  2. Dołożymy wszelkich starań, aby ewentualne spory rozwiązywać w drodze porozumienia
  3. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, jeśli jakakolwiek zapis niniejszego Regulaminu zostanie uznany za niewykonalny lub niezgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, nie wpływa to na wykonalność jakiegokolwiek innego zapisu Regulaminu.