Wszystkie zamówienia są przez nas realizowane bez zbędnej zwłoki co oznacza, że wysyłka następuje zazwyczaj w terminie 24 godzin. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności z realizacją zamówienia skontaktujemy się z Tobą korzystając z danych przekazanych przez Ciebie na etapie składania zamówienia.
Czas oraz koszty przesyłki zostały wyszczególnione poniżej i zależą od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy. Zdecydowana większość przesyłek jest realizowana w terminie do 2 dni roboczych. W przypadku wystąpienia znacznych opóźnień zalecamy kontakt z przedsiębiorstwem realizującym dostawę lub naszym działem obsługi klienta +48 12 300 21 10.
DPD Kurier
DPD Pickup
Inpost Kurier
Inpost Paczkomat
Dodatkowe informacje
Jeżeli z chwilą doręczenia lub odbioru przesyłki stwierdzisz, że opakowanie jest w znacznym stopniu uszkodzone zgłoś ten fakt przedsiębiorstwu realizującemu dostawę i sporządź stosowny protokół zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę.
Jeżeli w chwili odbioru nie stwierdziłeś znacznych uszkodzeń opakowania, a po otworzeniu przesyłki zauważyłeś uszkodzenia lub braki w zawartości przesyłki, niezwłocznie (nie później niż w terminie 7 dni) skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Dokonamy rewizji zamówienia po naszej stronie i pomożemy złożyć reklamację w dostawcy.