Koszt i czas dostawy

 

Koszty i czas dostawy

 

Jaki jest koszt wysyłki? 

·        Koszty wysłki zamówionych towarów są różne w zależności od wybranego sposobu dostarczenia i wybranego trybu płatności.

 

GLS Poland :

  • 14.99   - przedpłata na konto za zamówienie lub płatność on-line
  • 18.99 - płatność za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki 

 

Paczkomaty InPost : 

  • 9.99   - przedpłata na konto za zamówienie lub płatność on-line
  • 11.99 - płatność za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki 

 

POWYŻSZE CENY OBOWIĄZUJA PRZY PRZESYŁKACH NA TERENIE RP.

 

Proponujemy naszym klientom w ramach promocji przy zamówieniach z przedpłatą bezpłatną (na terenie kraju) wysyłkę kurierska lub przez "Paczkomaty InPost" dla wszystkich zamówień powyżej 199 pln !

 

W jaki sposób realizujecie wysyłki ? 

·         Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS-Poland lub przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty InPost.

 

W jakich godzinach kurierzy dostarczają przesyłki? 

·         Kurierzy GLS dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00 – 18.00. Zależy to jednak od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

·         Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu - paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

 

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki? 

·         W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

Jak szybko realizujecie zamówienia? 

·         Zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. 

·         Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia? 

·         Najprościej skontaktować się z GLS Poland pod numerem tel. 804 804 262 262 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki. 

·         Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 725 725 343 lub mailowo info@outletowo.pl


Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij