Jak złożyć zamówienie

 

Jak złożyć zamówienie ?

 

Nie składałeś jeszcze zamówienia w naszym sklepie? Wiesz, że możesz złożyć swoje zamówienie w różnoraki sposób? Oprócz tradycyjnego dodania produktu do koszyka i przejścia przez procedurę zakupu opisaną poniżej, możesz jeszcze złożyć zamówienie:

 Telefonicznie - dzwoniąc pod numer infolinii: 725 725 343  czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Zostaniesz obsłużony przez miłą i kompetentną osobę, która oprócz przyjęcia Twojego zamówienia chętnie udzieli informacji i pomoże w dokonaniu wyboru.


  E-mailowo - pisząc maila pod adres info@outletowo.pl z wybranymi produktami. W mailu należy zawrzeć wszelkie dane korespondencyjne, a w przypadku zakupy na firmę dane potrzebne do wystawienia faktury. Po odebraniu przez nas maila, odpowiedzialna osoba niezwłocznie skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub mailowo.


   Aby złożyć zamówienie przez stronę naszego sklepu, należy dodać wybrane produkty do koszyka, klikając na ikonę przedstawiającą koszyk, dostępną w poszczególnych oknach sklepu. Po każdym kliknięciu przenosimy się do okna "Twój koszyk". W oknie tym przedstawiona jest zawartość koszyka, można również zmieniać ilości produktów w koszyku. Aby powrócić do ostatnio odwiedzanej lokacji, należy kliknąć na przycisk "Kontynuuj zakupy". Po skompletowaniu koszyka, klikamy przycisk "Złóż zamówienie"

 

Po przejściu do następnego kroku zostaniesz zapytany czy posiadasz już swoje konto w sklepie internetowym www.outletowo.pl  czy też może zamawiasz towar po raz pierwszy. Należy wybrać odpowiednią opcję. W przypadku, gdy posiadasz konto należy podać E-mail lub login oraz hasło potwierdzając wszystko naciśnięciem przycisku "Zaloguj się".

 Krok 1 z 4

Jeśli jesteś nowym klientem po prostu zaznacz opcję "Zarejestru się i zamów". Wpisz w pola dane identyfikacyjne odbiorcy oraz dane adresowe. W przypadku gdy wcześniej dokonywałeś już zakupów w naszym sklepie internetowym  nie musisz uzupełniać tych danych, gdyż zostaną one uzupełnione automatycznie. Jeśli jednak chciałbyś zmienić dane możesz zrobić to w każdej chwili w profilu użytkownika.

Krok 2 z 4


Następnie należy określić formę dostawy oraz sposób płatności. W zależności od wybranych produktów, niektóre opcje mogą być niemożliwe do wyboru.  W celu przejścia do następnego kroku należy nacisnąć „Przejdź
dalej 

Krok 3 z 4

W kolejnym kroku, możesz sprawdzić  wcześniej podane dane teleadresowe, listę zamawianych towarów,  oraz sposób dostawy i płatności. Możesz również wybrać  formę potwierdzenia zakupu : faktura VAT lub paragon fiskalny. Wybrany dokument otrzymasz razem z zamówionym  towarem i będzie stanowił podstawę do ewentualnej reklamacji

Jeśli wszystkie dane są poprawne składasz zamówienie.

Jeśli wybrałeś inną formę płatności, niż pobranie, zostaniesz poproszony o dokonanie przelewu.

Krok 4 z 4

Złożyłeś zamówienie, w każdej chwili możesz dokonać zmian w nim lub je anulować. Po chwili otrzymasz drogą mailową potwierdzenie złożenia zamówienia z prośbą o jego potwierdzenie. W dalszej części postępuj zgodnie z informacjami przesyłanymi przez nas drogą mailową.

Dziękujemy !

Zespół Outletowo.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij