Koszt i czas dostawy

 

Koszty i czas dostawy

 

Jaki jest koszt wysyłki? 

·        Koszty wysłki zamówionych towarów są różne w zależności od wybranego sposobu dostarczenia i wybranego trybu płatności.

 

GLS Poland :

  • 14.99   - przedpłata na konto za zamówienie lub płatność on-line
  • 18.99 - płatność za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki 

 

Paczkomaty InPost : 

  • 9.99   - przedpłata na konto za zamówienie lub płatność on-line
  • 11.99 - płatność za pobraniem, w momencie odbioru przesyłki 

 

POWYŻSZE CENY OBOWIĄZUJA PRZY PRZESYŁKACH NA TERENIE RP.

 

Proponujemy naszym klientom w ramach promocji przy zamówieniach z przedpłatą bezpłatną (na terenie kraju) wysyłkę kurierska lub przez "Paczkomaty InPost" dla wszystkich zamówień powyżej 199 pln !

 

W jaki sposób realizujecie wysyłki ? 

·         Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS-Poland lub przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty InPost.

 

W jakich godzinach kurierzy dostarczają przesyłki? 

·         Kurierzy GLS dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00 – 18.00. Zależy to jednak od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

·         Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu - paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

 

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki? 

·         W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

Jak szybko realizujecie zamówienia? 

·         Zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. 

·         Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej lub firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia? 

·         Najprościej skontaktować się z GLS Poland pod numerem tel. 804 804 262 262 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00) i podać numer przesyłki. 

·         Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 725 725 343 lub mailowo info@outletowo.pl


Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel