Reklamacje

W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo, że zakupiona odzież posiada wady lub jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację. Aby zgłosić reklamację należy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Klienci zarejestrowani
Należy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne, dostępne w koncie użytkownika, następnie je wydrukować i dołączyć do wysyłanej paczki wraz z dowodem zakupu.

Klienci niezarejestrowani 
Należy opisać przyczynę reklamacji i dołączyć pismo do wysłanej paczki wraz z dowodem zakupu.
Odzież należy odesłać na poniższy adres wraz z dowodem zakupu w Outletowo.pl

 

MIT Polska Sp. z o.o.

GH Madison, 2 piętro, sklep Karuzela
ul. Rajska 10
80-850 Gdańsk

 

W każdym przypadku, konieczne jest telefoniczne zgłoszenie reklamacji tuż po otrzymaniu od nas przesyłki - tel. +48 790 880 959. Odsyłane paczki nie zgłoszone uprzednio telefonicznie, nie będą przez nas odbierane. Informację należy zgłaszać w godzinach pracy sklepu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 10 - 17.

Koszt odesłania i wysłania towaru uszkodzonego ponosi SPRZEDAJĄCY.
Odesłanie przesyłki do SPRZEDAJĄCEGO należy wykonać za pośrednictwem poczty (przesyłka zwykła) - koszty innych przesyłek nie będą zwracane KUPUJĄCEMU. 


Reklamacja rozpatrywana będzie w ciągu 5 dni roboczych, liczonych od daty otrzymania reklamowanego towaru.

Towar wadliwy zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, SPRZEDAJĄCY zwróci KUPUJĄCEMU równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne towary do wyboru.


Nie będą uwzględniane reklamacje, których przedmiotem są wady powstałe w wyniku niewłaściwego albo niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania towaru lub jego konserwacji.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera KUPUJĄCEGO, a w szczególności kolor, proporcje, nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

 

Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu rozpatrywane będą tylko i wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego, sporządzonego w obecności pracownika firmy spedycyjnej.

 

Podstawę do wszelkich reklamacji, stanowi dowód zakupu towaru, który należy dołączyć do przesyłki.

 


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel