Pomoc

W tym dziale, odpowiemy na najczęściej zadawane pytania. Są to zagadnienia, które ułatwią Państwu przeglądanie naszej strony jak i dokonywanie zakupów. Jeśli opracowana pomoc i wskazówki nie są wystarczające, prosimy o kontakt, odpowiedzi udzielimy natychmiastowo. Wszelkie dane kontaktowe wraz z formularzem, dostępne są zawsze w prawej kolumnie „Kontakt i pomoc”.

Prosimy o wybranie odpowiednich zagadnień pomocy:

JAK KUPOWAĆ

·      Gdzie znajdę interesującą mnie odzież?
·      Jak sprawdzić, czy wybrana odzież pasuje na mnie?
·      Jak kupić to co mi się podoba?
·      Co to jest przechowalnia?

WYSZUKIWARKA I CENY

·      Jak korzystać z wyszukiwarki?
·      Sortowanie odzieży
 
REJESTRACJA I LOGOWANIE

·      Dlaczego warto się zarejestrować?
·      Jak się zalogować?

JAK PŁACIĆ

·      Za pobraniem
·      Przelew z góry
·      Przelew z góry z rachunku obcego



JAK KUPOWAĆ?

Gdzie znajdę interesującą mnie odzież?

Odzieży można szukać na kilka różnych sposobów.

1. W kolumnie po lewej stronie znajduje się cały nasz asortyment z podziałem na odzież damską i męską.

2. Pod listą odzieży jest link, odnoszący do listy dostępnych producentów.

3. Pod zdjęciem u góry strony znajduje się wyszukiwarka, gdzie wystarczy wpisać nazwę interesującej nas odzieży, ewentualnie wybrać  kategorię (damska lub męska) i wcisnąć "enter".

4. Pod wyszukiwarką znajduje się pasek "Producenci" z dynamicznym menu. Wystarczy najechać myszką na danego producenta i otworzy się lista dostępnej odzieży w podziale na damska i męską.

 

Jak sprawdzić, czy wybrana odzież pasuje na mnie?

Po pierwsze, do każdego ubranie podajemy rozmiar. Oprócz tego, na stronie danej odzieży (poniżej zdjęcia w opisie), znajdują się dokładne wymiary każdego z elementów ubrania. Wystarczy więc, że  zmierzymy „siebie” (sprawdzimy swoje wymiary) względem wymiarów jakie podajemy przy danym ubraniu i będziemy mieli pewność, czy konkretna odzież na nas pasuje. W przypadku gdy, po dostawie zamówionej odzieży, okaże się, że ubranie jednak nie pasuje, istnieje możliwość zwrotu (szczegółowe informacje znajdują się w dziale „Reklamacje i zwroty”.

Jak kupić to co mi się podoba?

1. Wybieramy interesujące nas ubranie.

2. Sprawdzamy czy ubranie pasuje na nas (dokładne wymiary są pod zdjęciem).

3. Klikamy ikonę „Do koszyka” (po lewej stronie zdjęcia) – automatycznie cena ubrania zostanie dodana do wartości koszyka (u góry strony).

4. Jeśli chcemy kontynuować zakupy, wybieramy kolejne rzeczy i dodajemy do koszyka.

5. Gdy kończymy zakupy, możemy kliknąć na pole wartości koszyka (u góry strony) i zostaniemy przeniesieni do listy wybranych ubrań. Na tym etapie widzimy szczegóły zamówienia. Możemy je dodać do „Przechowalni” lub usunąć z koszyka. Pod zawartością koszyka widzimy wartość zamówienia, informację o koszcie przesyłki i terminie realizacji.  

6. Następnie klikamy „Złóż zamówienie” (u dołu strony, ewentualnie tuż obok wartości koszyka u góry strony)

7. Kolejny krok to podanie danych do zamówienia. Są 2 możliwości:
·   Zakup jednorazowy, bez rejestracji - wpisujemy dane adresowe wskazujące miejsce wysyłki i klikamy "Przejdź dalej"
·   Rejestrujemy się jako Klient Outletowo.pl

Rejestracja ma też istotne przewagi nad zakupem jednorazowym, gdyż:
    > Pozwala na śledzenie statusu zamówienia na stronie www.outletowo.pl po zalogowaniu.
    > Przy kolejnych zakupach nie trzeba też wpisywać od nowa wszystkich danych adresowych, wystarczy jedynie zalogować się loginem i hasłem - system pamięta wówczas dane wprowadzone podczas pierwszej rejestracji.


8. Na stronie finalizacji zamówienia możemy wybrać inny adres dostawy niż nasz adres podany podczas rejestracji.

9. W 3 kroku decydujemy o sposobie dostawy. Możemy tu wybrać „Płatność przed wysyłką” lub „Płatność przy odbiorze”. Ponadto mamy do dyspozycji, dostawę zamówienia za pomocą poczty (priorytet lub zwykła paczka) lub kuriera. Automatycznie otrzymujemy też informację o terminie realizacji zamówienia. Dodatkowo możemy też zamieścić również wszelki uwagi dotyczące zamówienia. Po zdefiniowaniu powyższych elementów, klikamy „Przejdź dalej”.

10. Na koniec system generuje szczegóły i parametry zamówienia. Tutaj można dokonać jeszcze pewnych zmian w zamówieniu (forma dostawy i płatności, adres wysyłki oraz dane zamawiającego). Jeśli wszystkie dane się zgadzają, należy kliknąć „Złóż zamówienie”.
11. Następnie wygenerowany zostanie nr zamówienia oraz informacja, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Tutaj można jeszcze anulować zamówienie.
12. Jeśli wybrałeś „przedpłatę” jako formę płatności, kliknij „Dokonaj płatności”. Następnie zaznacz „Przelew” i kliknij ponownie „Dokonaj płatności”.
13. Na tym etapie możesz wygenerować gotowy formularz przelewu (plik w formacie PDF), wypełnić przelew samodzielnie albo skorzystać z innej formy płatności. Po prawej stronie otrzymasz wszystkie dane do przelewu.
14. Jeśli wybrałeś formę płatności „za pobraniem” zostaniesz dodatkowo poproszony o potwierdzenie e-maila, który został automatycznie wysłany na wskazany przez Ciebie adres.
15. Zamówienie będzie wysłane w terminie od 3 do 7 dni roboczych od dnia złożenia, jeżeli wybrano płatność za pobraniem lub od dnia wpłynięcia należności na rachunek bankowy sklepu - jeśli wybrano płatność przelewem.
16. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia, sklep wysyła automatyczny e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który wysyłany jest na adres podany podczas rejestracji. UWAGA: jeżeli nie otrzymaliście e-maila z potwierdzeniem, prosimy sprawdzić czy Wasz program pocztowy/antyspamowy nie zablokował korespondencji wysłanej ze sklepu Outletowo.pl lub czy nie umieścił jej w folderze spamowym.

17. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami emailowo (info@outletowo.pl) lub telefonicznie +48 790 880 959.
18. Wszystkie dane kontaktowe podajemy w zakładce „Kontakt i pomoc”.

Co to jest przechowalnia?

Kiedy przeglądasz naszą ofertę i spodobają Ci się niektóre ubrania, a nie masz pewności co ostatecznie zamówisz, skorzystaj z naszej Przechowalni. Funkcja przechowalni pozwala odłożyć najlepsze z oglądanych ubrań i dopiero na końcu decydować, co z tej listy zamówić. Jak skorzystać? Na stronie ubrania, wystarczy kliknąć „dodaj do obserwowanych” i wybrana odzież znajdzie się w przechowalni. Link do przechowalni znajduje się w górnej części strony, po prawej stronie, tuż obok wartości koszyka.

WYSZUKIWARKA I CENY

Jak korzystać z wyszukiwarki?

Wyszukiwarka na stronie głównej sklepu Outletowo.pl, oferuje tryb wyszukiwania prosty lub zaawansowany.

W trybie prostym wpisujemy w pole „poszukiwana nazwa” typ ubrania (bluzka, koszula, spodnie itp.) i możemy dodatkowo zawęzić obszar poszukiwań, wybierając kategorię (Strefa Pań lub Strefa Panów).

W trybie zaawansowanym możemy dodatkowo wybrać zakres cenowy, datę wprowadzenia odzieży do sklepu a także kategorię (odzież damska lub męska), producenta oraz rozmiar. Na dole strony możemy tez zdefiniować, jak wyniki mają być sortowane.

Sortowanie

Jeśli wyświetlimy na ekranie więcej niż jedno ubranie, możemy skorzystać z opcji sortowania. Funkcja umożliwia sortowanie na 7 sposobów: domyślnie, po nazwie (rosnąco, malejąco), po cenie (rosnąco, malejąco), po dacie dodania (rosnąco, malejąco).  Sortowanie dostępne jest zawsze u góry strony.

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Dlaczego warto się zarejestrować?

Rejestracja ma istotne zalety, ponieważ:
1. Przy kolejnych zakupach nie trzeba wpisywać od nowa wszystkich danych adresowych, wystarczy jedynie zalogować się loginem i hasłem - system pamięta dane wprowadzone podczas pierwszej rejestracji.
2. Pozwala na śledzenie statusu zamówienia na stronie www.outletowo.pl po zalogowaniu.
3. Z łatwością zgłosisz reklamację, która w ekspresowym tempie trafi do naszej wiadomości.

Jak się zalogować?

Abyś mógł się zalogować, najpierw musisz się zarejestrować jako nasz Klient. Do tego należy wypełnić formularz rejestracyjny, podać wymagane informacje (pola oznaczone gwiazdką), stworzyć login, hasło. Po zarejestrowaniu wyślemy Ci potwierdzenie na wskazany adres mailowy. W tym momencie jesteś już zalogowany. Po opuszczeniu strony, przy ponownej chęci zalogowania, należy podać nazwę użytkownika (login) oraz hasło w oknie logowania po prawej strony.

JAK PŁACIĆ

Za pobraniem

Opłatę za paczki pobraniowe pobiera listonosz / kurier przy wręczaniu przesyłki adresatowi.

Przelew z góry

Przy tej formie płatności należy wpłacić pieniądze na firmowy numer konta Outletowo.pl, który podajemy w podczas dokonywania zamówienia. Dodatkowo numer konta sklepu, można znaleźć w zakładce „Kontakt”. Na przelewie wymagany jest dopisek numeru zamówienia.

Przelew z góry z rachunku obcego

Jeśli dokonujesz przelew z rachunku obcego, prosimy o dopisanie w tytule przelewu (lub w rubryce informacje dodatkowe) swoje imię i nazwisko.


 
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z nami.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij